Mejor Precio garantizado | Envío Gratis a partir de 23€ | Recíbelos en casa

Xavier Folch, editor i politic

SKU
9788433944177
EBOOK
Precio especial 10,99 € Precio regular 10,99 €

Consultando disponibilidad...


¿Eres una institución o centro educativo?

¿Quieres comprar este producto después?
Añadir a deseados

Mejor precio garantizado

Autor: Jordi Amat

Editorial: Editorial Anagrama

Publicado: 2022

Tipo: epub

Idioma: Catalán

Protección: acs4

Novedades literarias Literatura juvenil Cómic y manga

Detalles

Descripción:

Xavier Folch (1938-2021) ha estat un dels grans editors de la Catalunya democràtica. Figura clau del sistema literari i del catalanisme d’esquerres durant més de mig segle, els seus silencis contrapuntejaven una llarga trajectòria d’antifranquisme compromès, i el seu afany de connectar idees, llibres i persones va ajudar a construir una de les xarxes d’intel·lectuals i polítics més sòlides i brillants del país.

Aquest volum és fruit de llargues converses que els escriptors Jordi Amat, Josep M. Fonalleras i Jaume Subirana van mantenir amb Folch, i descobreix els eixos i les fidelitats de la seva biografia. El llibre es complementa, a manera d’homenatge fragmentari al mestre, el mentor i l’amic, amb un àlbum fotogràfic comentat i una breu antologia de textos escrits pel mateix Folch o que en recullen les paraules i que il·lustren molt bé les seves dues grans passions: la literatura i la política.

Autor:
Año publicación: 2022
Audiencia:
Formato: epub
Editorial: Editorial Anagrama
ISBN: 9788433944177

Más sobre

Jordi Amat (Barcelona, 1978) es filólogo y escritor. Ha estudiado la reconstrucción de la cultura democrática catalana y española a lo largo del siglo XX y es autor de libros como Largo proceso, amargo sueño, El hijo del chófer y Vencer el miedo. Vida de Gabriel Ferrater. En Anagrama ha publicado La conjura de los irresponsables. Colabora en el diario El País.